fredag 20 april 2012

Underbara bebis!

Idag vaknade jag på det mest underbara sätt, Albin låg och pratade me Pingusarna ovanför sängen. Det är så härligt att vakna av en glad bebis!

Igår ringde min syster Marie och frågade om vi skulle ut och fika och det ville jag självklart.
Jag matade Albin och sen sprang jag ner i källarn och skulle tvätta håret. Pannan stod på 20 grader så det var inte direkt varmt vatten... Men jag vaknade iallafall. När jag kört upp på vägen så kom jag på att plånboken var kvar hemma så det var bara att backa tillbaka ner på gården och springa tillbaka in. Men sen så gick allt smidigt. Jag kom tilloch med ihåg att ställa P-skivan! :D Vi fikade och pratade och sen promenerade vi och fönstershoppade lite. Jag köpte nycklar åt Albin som man kan stoppa in kort i.

Ikväll ska jag tvinga sambon att maila över bilder så jag kan skicka efter lite kort. Vill ju ha lite bilder på lill ♥ mitt. Då kanske jag kan börja scrappa lite.

Idag ska jag och Albin åka in och handla lite men först ska vi äta lunch med Fredric.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar