onsdag 9 maj 2012

Inte lätt att vara liten...

Inatt vaknade mitt lillhjärta klockan 01.10 och var ledsen.
Han fick nappen och spottade ut den. Prövade 2-3 gånger till men den dög inte.
Så då knäppte jag på den lilla lampan i hans säng och såg att han hade sparkat av sig täcket, så han skulle bara säga att han frös :D
När han fått täcket tillbaka och jag värmt hans ben lite så somnade han gott igen och sov till 8.30.
Han är så himla go min lilla skruttunge.

Igår så sydde jag ett överdrag till hundburen så jag ska slippa hundhår i hela bilen när han är med. Sydde för hand för jag har ju ingen symaskin.
Tror det tog 3 timmar!
Men det var det värt, lite skönt att få göra nått ibland.
Sambon min skruvade fast buren i bilen också så den ska stå stilla och inte fara omkring.
Men buren är en tillfällig lösning då vi ska bygga ett hundgaller sen.
Jag vill att Samson ska ha bra plats i bilen.
Och jag vill kunna ha bakluckan öppen varma dagar, det är därför jag har bur nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar