torsdag 31 maj 2012

Viktproblem...

Nu j**lar ska jag gå ner i vikt! Gick upp 20 kg när jag var gravid och har bara gått ner 8 än. Så "bara" 12 kg kvar då... Men ska börja med att satsa på att gå ner till 65. Väger 69 nu så det ska väl inte vara så svårt att nå det delmålet. Trivs inte med att vara överviktig så nu ska jag kämpa för att få bort det! Men det är ju inte det lättaste att hitta tid med en 5 månaders bebis det beror ju helt på hur han vill sova. Men två kvällar i veckan så har sambon Albin så jag får träna och göra annat som jag vill. Sen resten av veckan så får jag försöka att klämma in lite träning då han somnat. Vet inte riktigt hur man ska träna för att förbränna mest fett bara eftersom jag vägrar gå på gym. Men men nu är det hårda tag som gäller träningscyklar för det mesta ska försöka få motivation att springa lite också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar